FAQ over de vertraging van je bestelling

PostNL Update

Door de verscherpte maatregelen hebben wij besloten dat het ophalen in de winkel niet meer mogelijk is.
Door de verscherpte maatregelen sluiten ook een groot aantal pakketpunten. Hierom hebben wij besloten dat het verzenden naar pakketpunten tot nader bericht niet mogelijk is.
Dit zullen wij doen totdat wij (en PostNL) kunnen garanderen dat je je pakket weer kunt ophalen bij elk willekeurig pakketpunt.

Ben je overdag niet thuis? Dan bieden wij voor 2,- extra een avondlevering van PostNL aan.

Waarom is mijn zending vertraagd?

Het kan voorkomen dat je bestelling vertraagd is door het hoge aantal bestellingen die we die dag krijgen.
Als je bestelling door drukte vertraagd is, heeft deze de volgende dag de hoogste en eerste prioriteit.
Door deze drukte, bij ons of onze leveranciers, kan het voorkomen dat we jouw spullen niet op de beloofde tijd kunnen versturen.
We hopen ook op je begrip in deze drukke en vreemde tijden. We doen, uiteraard, onze uiterste best voor jou.


Als mijn pakket vertraagd is, wanneer kan ik hem dan verwachten?

Meestal krijgen we jou spullen de volgende dag binnen en kunnen we jouw bestelling ook een dag later meteen opsturen.
Het kan voorkomen dat het soms langer duurt door bijvoorbeeld, een levering van een fout onderdeel van onze leveranciers, dit laten we je dan uiteraard meteen weten.

De vertraagde bestellingen hebben bij ons elke dag de hoogste prioriteit, omdat we jou zo snel mogelijk van je bestelling willen laten genieten.
Als je bestelling verzonden is krijg je automatisch een Track en Trace toegestuurd en kun je je bestelling alsnog volgen.

Heb je na het lezen van deze punten alsnog vragen?

We willen je vragen meer dan graag beantwoorden!
We zijn bereikbaar gedurende onze openingstijden op:
º Telefoon: 085-2030090
º E-mail: [email protected]
º Whatsapp: Niet bereikbaar